DEFEKTA VAROR
Om det mot förmodan har inträffat ett fel i produktionen, tveka inte att kontakta oss. Vi kommer att göra vårt absolut bästa för att reparera eller byta ut produkten i fråga.
Om en vara avviker från vad som följer av avtalet mellan dig och CHOPAR eller på annat sätt inte motsvarar den beskrivning av varan som CHOPAR har givit, kan varan returneras.
Vid reklamation, vänligen kontakta vår kundtjänst och beskriv det upptäckta felet. Det kommer att påskynda processen om du inkluderar bilder av felet i ditt mejl. Använd den medskickade retursedeln (har du tappat bort den, kontakta kundtjänst så skickar vi en ny).
Endast ursprungliga fel omfattas av reklamationsrätten, reklamationsrätten omfattar t ex inte fel orsakade av normalt slitage. Vi ger ingen garanti för glitter, stenar, spets, nät och liknande. Alla våra dräkter har en tolerans på +/- 2 cm.
Reklamation till CHOPAR ska göras inom skälig tid, dock senast inom två månader från när du tog emot beställningen.